Anna-Wedding
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uit eigen keuken

Ga naar beneden

Uit eigen keuken Empty Uit eigen keuken

Bericht  Admin zo apr 27, 2008 12:36 am

Dopr mijn werk als weddingplanner kom ik natuurlijk veel in kontakt met a.s. bruidsparen. Heel spontaan en enthousiast wordt er verteld hoe ze elkaar ontmoet hebben en hoe het huwelijksaanzoek ging.
Telkenmale ben ik enorm verbaasd hoe creatief men daarin is. Maar ook het geluk op de gezichten als er "gewoon "op de knieen een huwelijksaanzoek is gedaan. Het maakt niet uit hoe, het gaat om de intentie achter het aanzoek. Welgemeende liefde en oprechtheid. Je compleet eerlijk en open geven aan de persoon waarmee jij verder je leven wilt delen.
Uit eigen keuken Hartje

Twee worden EEN

Hoe jij je aanzoek ook wilt doen........laat het uit je hart komen.....Uit eigen keuken Roosje
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 34
Registration date : 10-03-08

http://www.annavanderhorst.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Uit eigen keuken Empty Leuke verrassing in de lunchbox

Bericht  Admin wo mei 14, 2008 3:19 am

Ook uit eigen keuken: vrouw vraagt man ten huwelijk. Had ontzettend de bibbers en koos voor de volgende oplossing........een met de hand geschreven brief vol emoties en met de vraag.....lieve schat ik hou zoveel van jou wil zo graag met je trouwen....wil jij mijn man worden.......ik zal er alle dagen en nachten voor je zijn.....vergeef mij dat ik zo ontzettend onzeker ben dat ik voor deze oplossing koos....ik weet namelijk dat jij mij wel maar een huwelijk niet ziet zitten........toch wil ik zo graag met jou trouwen......dat ik je dit nu vraag.....je weet ik wacht vol spanning op je antwoord. Lieve mop, meer zal ik je nooit vragen.

Deze brief werd mij vol trots getoond met accoord voor pubicatie.
Het antwoord was.......JA, lieverd ik wil ook heel graag met jou trouwen......maar omdat ik je er nooit meer over hoorde dacht ik dat jij niet meer wilde.....

Weet uit eigen ervaring dat dit een geweldig huwelijk is geworden. cheers
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 34
Registration date : 10-03-08

http://www.annavanderhorst.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum